sobota, 28 stycznia 2017

Słoń szczęścia - poduszka ciążowa

Planujemy w swoim życiu zmiany - mianowicie przyszła pora na dzidziusia :)

Więc powoli wszystkie zmiany dążą w tym kierunku.
Wiem, że poduszka ciążowa jest bardzo wygodna do spania, a i przy tym bardzo praktyczna, to postanowiłam, że sobie taką uszyję.

Wiedziałam, że poducha ma być pozszywana z czarno - biało - czerwonych tkanin (w początkowym okresie życia dzieciaczka takie zestawienie kontrastowych barw, stymuluje zmysł wzroku) .



Noworodek po prostu nie widzi przejść kolorystycznych. Widzi za to kontrasty i mocne linie.


Na początku chciałam zrobić kameleona - nie wiem czemu, ani lubię ani nie lubię tego zwierzaka - po prostu wpadło mi do głowy.



Potem chciałam zrobić lisa - uwielbiam te zwierzaczki - tak samo zresztą jak ośmiornice. 
Ale potem przeczytałam o wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam i pomysł ze szczęściem wydał mi się bardzo fajny. 
Poduszka ciążowa słoń "na szczęście" i pomyślność, aby ciąża prawidłowo przebiegała, a dziecko urodziło się zdrowe :)





 A tak prezentuje się na łóżku:





Oto więc moje szczęście :)

Poduszkę zgłaszam na wyzwanie w Klubie Twórczych Mam



10 komentarzy:

  1. Swietny pomysl ☺ dziekujemynza wziecie udzialu w wyzwaniu w Ktm ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduszka jest super :)) dużo szczęścia Ci życzę, niech plany i marzenia się spełnią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przyda się dużo szczęścia :)

      Usuń
  3. Świetne podejście do tematu :)
    Powodzenia w wyzwaniu w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Diękuję za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy pomyśl :) Zycże juz niuedłgu radości z przyjscia na swiat maluszka ;0

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa w jednym! Poduszka nie musi byc nudna! Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowa :) Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Miłe słowa jak i krytykę przyjmę z otwartymi ramionami :)