poniedziałek, 18 marca 2013

Pi-senni: blog o snach

Z grupą przyjaciół założyłam bloga o snach.

Pi-senni: blog o snach

Polegać on będzie na opisywaniu snów w formie opowiadań, felietonów, wierszy itp. ale nie tylko opowieści się tam znajdą. Dużą rolę przywiązywać będziemy do pisania artykułów o marzeniach sennych i wszelkich tematach z tym związanych t.j. gry komputerowe, planszowe, filmy, książki, wiersze, świadome śnienie czyli jak kontrolować swój sen, koszmary senne itd.

Pierwszy artykuł, który właśnie się tam znalazł, opisuje sny osób niewidomych. Jak i o czym śnią takie osoby.
Oto fragment artykułu,
który jednocześnie jest fragmentem książki: Macieja Bączyka, Niewidzialna mapa Wrocławia, Wrocław 2006, s.145-147:
Maciej Kuchta: Jeśli chodzi o sny, ja w snach nie widzę. Nigdy. Mam taki obraz wszystkich rzeczy, jakim normalnie dysponuję na jawie. Czasem mam durne sny, śni mi się, że prowadzę samochód i się zastanawiam: cholera, jak ja ten samochód prowadzę, skoro nie widzę?
M.B.: I co się wtedy dzieje? Hamujesz i wysiadasz z samochodu?
M.K.: Nic się nie dzieje, sen się dalej toczy.


Następnie opisana zostanie gra planszowa/karciana "Onirim: Wędrówka w krainie sennych koszmarów", tak opisana na stronie rebel.pl: Jesteś śniącym, zagubionym w mistycznym labiryncie swoich sennych marzeń i musisz odnaleźć oniryczne drzwi zanim Twój sen dobiegnie końca, albo zostaniesz w nim uwięzony na zawsze!



Każdy kto chciałby podzielić się swoim snem w formie opowiadania może wysłać maila ze swoją propozycją, która będzie umieszczona na blogu.

Serdecznie zapraszam!

4 komentarze:

  1. Samochód w śnie symbolizuje życie, drogę życia. Ja jestem niesłysząca, a w śnie zdarza mi się normalnie słyszeć (ale bardzo, bardzo rzadko, zwykle w śnie nie słyszę albo słabo słyszę), a czasami nawet mówię (albo mówi się do mnie) w języku, którego w rzeczywistości nie znam! Prowadzę blog o snach snie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, bardzo ciekawe to co piszesz, z chęcią poczytam Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, to taki sennik online tylko dużo bardziej ciekawy? bardzo fajna koncepcja, jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję. Będę się starała poprowadzić go jak najlepiej.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Miłe słowa jak i krytykę przyjmę z otwartymi ramionami :)